232.- (CAT) Set experiències en donar-se compte dels petits miracles a vivències del micromiracle diari, concret i útil (MDCU).-

 Ja vaig explicar el passat dia 27 d'agost l'experiència explicada dels meus pares i de la meva família al nèixer i el que suposa el bateig, un doble renaixement, uns instantani de passar a ser un predestinat a morir a viure i l'altra els efectes espirituals sacramentals que estem cridats.

El gran canvi a tres dies del meu bateig.

https://calescoltar.blogspot.com/2023/08/230-primer-anunci-en-el-grup-de-la.html


Moments miraculosos o de més record, dels micromiracles de cada dia, més concrets i útils per a recordar.

Experiències en la meva vida  han estat quan tenia uns 10 anys, al bosc del Colomer, en el servei militar al final del reten, però la més impactant va ser al carrer Pere Martell.

Són experiències que tornes a nèixer, més que vivències que estàs destinat a morir, sinó que al poder-ho evitar et sents renascut espiritualment amb més plenitud després que en la catequesi de confirmació 1972-73 llegirem la Bíblia i féssim experiències de grup, per exemple el pas del Mar Roig a la riera. Això em va preparar més a entendre quan tens una experiència mortal la vius com un miracle, una imatge, una veu t'avisa i ho vius com un acte de gratitud i d'amor.

Records que valen la pena entre altres

1.- Al néixer ja explicat, en 1957.

El bateig 06 de setembre de 1957




2.- En el 1967 al bosc dels Colomer, un m'avisa del precipici que tinc al darrera, un penya-segat, mentre reculava degut a que dos més grans que jo petaven petards, devia ser pel mes de juny, sant Joan.

3.- En el 1980 a Colmenar Viejo. "Atura't". Estic de sergent de retent i un soldat treu el carregador i jo tenia que mirar per canó del fusell, ho faig i una veu interior em diu "atura't" i es dispara el CETME, fent un forat al sostre.


4.- En el 1989 al Carrer Pere Martell. Passava pel davant d'un autobús, que estava aturat, abans de fer un pas cap al mig de la calçada, mirant per avall no venia ningú. Una imatge de l'accident de la Maria Carme en 1974 a Reus em ve i una veu em diu: Atura't i aguaita. I ho faig i em passa un cotxe a tota pastilla que el vent que arrossegava em va fer perdre l'equilibri. El xofer de l'autobús amb les mans en l'aire, ara t'has salvat la vida. Em va dir.
Foto treta d'internet

5.- El dia 8 d'abril de 1996, vaig viure un canvi profund del meu estil de vida, vaig sentir una vivència que em portar a mirar la vida d'una altra manera. Vaig perdre 20 kg en dos mesos. Em vaig centrar en els valors salut, família, llegir psicologia Anàlisi Transaccional i a viure amb més espiritualitat.
6.- Gener de 2003 a Madrid, a la parròquia de la santa Creu, una inspiració em diu que m'he de lliurar a ajudar professionalment a la comunitat educativa i deixar altres tasques de representació com la del Consejo Escolar del Estado: Febrer de 2003 participo en el "Seminario sobre la Inmigración a España". On exposo les necessitats educatives lingüístiques a Catalunya. 
7.- En el 2010 tinc una experiència espiritual en la trobada CPM a Tarragona quan llegeixo la lectura en la missa al Seminari que em va orientar decidir a ser professor de secundària.



A vivències del micromiracle diari
Cada dia podem vivenciar petits miracles.

Una pluja de fets micromiraculosos vitals

- Estem trists, podem somriure, podem donar gràcies del que tenim i som
- Saludar
- Animar
- Escoltar
- Entendre a l'altra
- Agraïr
- Beneir o desitjar lo millor del dia
- Disposar




.



.

Comentarios

Entradas populares de este blog

273.- El proper dissabte de 11-maig.2024 Convocada Assemblea Sinodal Diocesana

244.- Ha estat una gran alegria de participar en la jornada de la quinquenal de la Mare de Déu dels Arcs de sant Jaume dels Domenys

36.- (CAT) Novena a la Mare de Déu de la Foia. Per Fina Masip