230.- (CAT) Primer anunci en el grup de la colla sobre l'aniversari del bateig (CAT).-

 

Cabacés, 27-08-23   Colla estable

Explicació del meu 66è aniversari del bateig (06-09-1957)  a la colla de Cabacés.

Nasquè el 23 d'agost de 1957, avui també santa Rosa de Lima, registrat com el 24 d'agost a nivell oficial,. Al nàixer necessitava el suport d'una incubadora, en aquesta època no existien encara.
No menjava, cada camí més prim, el metge de Reus, ho donava per impossible.
Vaig rebre el bateig en situació d'urgència el dia 06 de setembre a l'església de sant Martí de l'Aleixar, quasi per la família era l'extrema unció.
Al cap de tres dies em va entrar la gana, per als meus pares i avis va ser com un miracle.

El naixement és més mèrit dels pares i sobre tot de la mare, el bateig és l'inici d'un projecte de tota la vida. El 29 de juny de 1973 vaig comprometre'm en la Confirmació.
Compartir els records dels moments bons de la vida amb altres. 
L'alegria de sentir-se estimat i de ser invitat a estimar. Crist ha fet molt en aquest món i en les nostres dies. I això és la prova de Déu existeix i actua.


Comentarios

Entradas populares de este blog

273.- El proper dissabte de 11-maig.2024 Convocada Assemblea Sinodal Diocesana

244.- Ha estat una gran alegria de participar en la jornada de la quinquenal de la Mare de Déu dels Arcs de sant Jaume dels Domenys

36.- (CAT) Novena a la Mare de Déu de la Foia. Per Fina Masip