283.- (CAT) Em confesso. El Sínode m'ho demana.-

 ENS CONSTRUCCIÓ

Em confesso. El Sínode m'ho demana.

No m'agradaria dir res, però el Sínode m'ho demana. Em confesso. No ho diria en altres situacions.

Estem convidats a ser propagandistes de la persona de Jesús. Santa Teresa de Calcuta ens va ensenyar com podem apropar-nos, contactar, acollir i acompanyar al proïsme, per això ens diem C@LCs, les Calcutes de tot el món. Cal contactar, cal escoltar i cal sumar-se

Vaig fer el vot privat per l'apostolat de la comunicació, de l'ajuda amb la conversa, com a laic corresponsable sinodal

Va ser en el 1999 finalitzats els estudis de la llicenciatura de Ciències Religioses LCR comencem la catequesi de la parròquia de santa Clara,  primer de confirmació i tot seguit en la preparació al sagrament del matrimoni.

2001 entro a Vida Creixent i en el 2003 soc elegit secretari de Vida Creixent arxidiocesana de Tarragona a l'assemblea de santa Coloma de Queralt.

2006  Treball Final de Recerca del màster d' Història de les Religions (URV-INSAF) sobre les socioaddiccions

2007  inicio l'escola de pares i mares al Centre Cívic de Torreforta

2012- 29 d'octubre Arcadi Oliveres em dona suport a un acte a la URV al que avui serà el Pla Cooppel.

2013. Divendres dia 03 de gener. Mn. Carlos Rambla a sant Roc de Cabacés. 13 de gener diumenge. 13-01-13 Vot privat d'apostolat.

2015. Tesina sobre l'espiritualitat de santa Teresa de Calcuta. A la iniciativa d'apostolat la denominem C@LCs de Calcuta, inspirats en la santa Teresa de Calcuta, exemple en apropar-se, contactar, acollir i acompanyar al proïsme.

2017. Benedicció privada del Mons. Arquebisbe a la iniciativa solidària.

2018.- Dr. Pujol beneeix però no pot reconèixer encara el ministeri laical ni la possible associació. Erem 12 persones. Soc elegit coordinador president de Vida Creixent diocesana de Tarragona i matrimoni president a la Federació española de CPM a Benicassim. 

2019.- Per convicció participo en el Congrés de Barcelona de les aportacions a la Teologia i a la Pastoral del Papa Francesc.

2020.- Participem a Madrid en el Congreso de Laicos.

2022 i 2023. Deixem els càrrecs a Vida Creixent i a la FeCPM. Seguim en el compromís solidari del pla Cooppel per la Pau.

2024. Som actius en el Sínode com a laics corresponsables sinodals. No ens sentim acollits, tenim full de ruta en acollir a on ens necessiten.

El sínode és una oportunitat en com puc canviar jo mateix per ajudar a canviar l'Església.

Som divulgadors de la causa Antoni Gaudi arquitecte i de Guillem Rovirosa (GOAC) 


Ens confessem motivats per la sinodalitat.  


Gràcies a Fina i a Mn. Josep Maria Font. Gràcies a Déu, som el que som.

Comentarios

Entradas populares de este blog

273.- El proper dissabte de 11-maig.2024 Convocada Assemblea Sinodal Diocesana

244.- Ha estat una gran alegria de participar en la jornada de la quinquenal de la Mare de Déu dels Arcs de sant Jaume dels Domenys

36.- (CAT) Novena a la Mare de Déu de la Foia. Per Fina Masip