345.- (CAT) Participem en les festes quinquennals de la Mare de Déu de la Pietat d'Ulldecona.-





Milers de persones implicades, en deu dies.

Totes les associacions, pubills, dames. carrers i barris del municipi, etc.

Deu dies intensos. Del dia 6 al 15 de setembre

https://ulldecona.cat/programacio-festes-quinquennals-dulldecona/

Amb visita guiada al Castell, descoberta dels carrers adornats, misses, desfilada de carrosses, processons , sessions de concert i de ball. Correbous i moltes activitats que podeu consultar en el programa.



Nosaltres hem estat tres dies 13,14 i 15 de setembre.

https://familiaferranmasip.blogspot.com/2024/09/03-ulldecona-13-14-i-15-setembre-2024.html

Divendres, 

Descoberta dels carrers ornamentats amb gran creativitat.

Dissabte, 

Visita guiada del Castell, desfilada de carrosses, processó per la gran del poble.




Diumenge. 

Ermita de la Pietat. Missa. 

Una gran devoció popular.

Adoració a la Verge de la Pietat


La meva mare era filla d'Ulldecona i era molt devota, per la meva part tinc una gran estima en record a la meva mare i els meus avis i familiars

Una experiència espiritual l'acompanyar a la Mare de Déu de la Pietat a la processó i a l'adoració a l'ermita. L'Amor sempre triomfarà.

A més les converses amb familiars, amb amistats i de nous contactes.

Salutació al meu mestre d'escola dels anys 1962-68 a l'Aleixar José Luís Cabañas, també a familiars, a amistats i també saludem als dos mossens Blai i Alexis i al Bisbe de Tortosa Mons. Sergi.


Ens ha invitat a la trobada diocesana del Sínode al Seminari de Tortosa el dissabte dia 19 d'octubre.


Diari personal, familiar i d'apostolat C@LCs.

Apostolat de la comunicació, de la conversa altruista, corresponsable i sinodal.

Reportatge d'un centenar de veus, videoclics i fotografies digitals.


Ulldecona 1942
Descoberta de la foto 14-09-24
La meva mare "Joaquima" amb 13 anys plantada al darrera, era la mandadera del convent i ajudant del grup d'infants de les monges d'Ulldecona. A l'esquerra a primera fila, una nena ( amb vestit blanc) de tres anys "Carmeta", que després es casaria en un cosí germà de la meva mare.

Quan tenia que decidir estudiar en 1976, em va dir ja que m'agradava ensenyar als qui feia repàs. Si estàs amb la canalla i t'agrada, a més ja veig que t'agrada ensenyar, serà el més feliç del món.
Ara entenc perquè m' ho va dir. En 1976 vaig iniciar els estudis de diplomatira de professorat d'EGB (mestre d'escola). 

Comentarios

Entradas populares de este blog

273.- El proper dissabte de 11-maig.2024 Convocada Assemblea Sinodal Diocesana

244.- Ha estat una gran alegria de participar en la jornada de la quinquenal de la Mare de Déu dels Arcs de sant Jaume dels Domenys

280.- (ES) Estamos con el Papa Francisco