35.- (CAT) El diumenge dia 25 de juliol confirmaré els vots evangèlics i el consell dels talents fins al final de la meva vida.-

  

La fe és la llum interior

1.- Confirmació.-

El diumenge dia 25 de juliol confirmaré els vots evangèlics i el consell dels talents fins al final de la meva vida al voltant dels projectes Cooppel per la Pau i el C@LC.-

2.- Fets històrics.- 

Va ser en el 8 d'abril de 1996 i després en el mes de gener de 2013 a sant Roc de Cabacés, es va beneir el compromís dels vots evangèlics i el consell dels talents que després en 2014 seria la Causa Cooppel per la Pau i el C@LC.

3.- Fins al final de la pròpia vida autònoma capacitada.-

Estaré fins al final de la vida i de les meves capacitats en l'apostolat laical C@LC i dins de lo possible en l'apostolat matrimonial i Vida Creixent entre altres estratègies d'aproximació al proïsme, contactar, acollir i acompanyar.

4.- Fonament històric d'aquest confirmació de vots i consell.-

Des de 1983 vaig iniciar els estudis de teologia, en 1994 els estudis de la llicenciatura de ciències religioses, vaig ser alumne cofundador en 1996 de l'INSAF, en 1999 vaig acabar els estudis, en el 2003-05 el Màster de la Història de les Religions de la URV-INSAF on en el 2006 vaig exposar el TRM sobre les socioaddiccions i en 2015 vaig defensar la tesina de llicenciatura sobre l'espiritualitat de santa Teresa de Calcuta.

5.- Compromís personal i matrimonial.-

En 1999 ens vam implicar en la catequesi de la confirmació i en la preparació al sagrament del matrimoni a parelles promeses, després s'incorporariem al sistema CPM i a l'Associació de Centres de Preparació al Matrimoni (CPM) en Espanya. En el 2001 vaig incorporar-me a Vida Creixent de Tarragona com a laic al servei pastoral, en el 2003 vaig ser elegit secretari general i finalment en el 2018 coordinador arxidiocesà de Vida Creixent de Tarragona.

Sempre al costat de les persones vulnerables, necessitades, interessades i capacitades, dels més pobres i dels malalts. 

6.- Amb el suport de membres preparats.-

Sempre en les decisions importants he consultat al consiliari corresponent, al meu confessor i al meu director espiritual.

                                                                   Cal comprometre's

Comentarios

Entradas populares de este blog

273.- El proper dissabte de 11-maig.2024 Convocada Assemblea Sinodal Diocesana

244.- Ha estat una gran alegria de participar en la jornada de la quinquenal de la Mare de Déu dels Arcs de sant Jaume dels Domenys

36.- (CAT) Novena a la Mare de Déu de la Foia. Per Fina Masip