127.- (CAT) Avui 65 aniversari del bateig.-

 Avui és compleix els 65 aniversari del meu bateig.-

Estava malalt i van decidir batejar-me amb urgència, a la pila baptismal de l'església de sant Martí bisbe de l'Aleixar, on viviem. 

El Rector Mn. Joan Serra, conegut més tard per Mossèn Ping-Pong a Tarragona.

Em van posar segons els arxius parroquials: Josep Maria, Marcel·lí, Baptista.

Ahir va ser santa Teresa de Calcuta i al carrer del barri va haver un conflicte i vaig acompanyar a les àvies i a l'avi per seguretat. 

Vaig conversar amb ells i vaig descobrir que el veïnat saben moltes coses dels habitants, més del que em pensava. Avui parlaré amb els Mossos d'Esquadra per a prevenir conflictes al barri.

Ahir em vaig acomiadar de la Coordinadora de Catalunya de Vida Creixent i es curiosa aquesta resposta dins d'altres més comuns:.

"Hola amigo Ferran, Te deseo en tu nuevo trabajo (apostólico o pastoral), tengas el mismo éxito y sigas haciendo tanto bien como en el que has desempeñado en nuestro movimiento, no tengo el placer de conocerte de mucho tiempo, pero lo poco que te he tratado , he podido comprobar que eres un hombre integro y coherente con tus ideas y planteamientos; en el nuevo cargo que ostentaras te deseo lo mejor y que sigas en la misma línea por el bien de todos, cualquier cosas que necesites estoy a tu disposición

Un abrazo"

Pessebre que en Ramon Anglès des de fa molts anys el fa davant de la pila Babtismal a la part esquerra de l'entrada de l'església. La pila baptismal es troba a l'entrar a la dreta.
El pessebre és com els actes de les nostres vides, es fan i es desfan, la nostra vida no és d'aquest món, estem al món però som cridats a l'Esperança de Crist. Tot és efímer i passatger

Avui és un dia també per a celebrar l'Eucaristia amb la pregària dels fidels a favor dels aniversaris dels batejats per la coherència i l'autenticitat del compromís cristià  i fer una estona de retir per a discernir quina vocació tinc i quina crida em fa el senyor a partir d'ara.
La confirmació la vaig rebre el 30 de juny de 1973, l'any que ve 50 anys.

Comentarios

Entradas populares de este blog

273.- El proper dissabte de 11-maig.2024 Convocada Assemblea Sinodal Diocesana

244.- Ha estat una gran alegria de participar en la jornada de la quinquenal de la Mare de Déu dels Arcs de sant Jaume dels Domenys

36.- (CAT) Novena a la Mare de Déu de la Foia. Per Fina Masip